Bankovní identita srozumitelně a prakticky

Popis akce

Konference proběhla online 24. 6. 2020. Registrovat se můžete i dodatečně a zhlédnout akci v plném rozsahu ze záznamu.

Krátký sestřih z akce je na YouTube.

Bankovní identita přináší revoluci v digitalizaci klientských procesů pro soukromý i veřejný sektor. Rozebereme fungování systému bankovní identity a příležitosti, které přináší pro elektronické procesy i práci s dokumenty, vazby bankovní identity na stávající systémy eGovernmentu jako je Národní bod pro identifikaci a autentizaci (NIA) a její dopady ve spojení se zákonem o právu na digitální službu.

  • Co to je bankovní identita a jak bude fungovat?
  • Jak se napojit na NIA a základní registry?
  • Bankovní identita pro soukromý sektor
  • Potenciál bankovní identity pro digitalizaci firem
  • Panelová diskuze
     

Ohlasy účastníků:
"Webová verze konference byla super!"

"Byl jsem s průběhem webináře velice spokojen."

Závěrečná zpráva ke stažení ZDE.

 

Program

Cena

1 200,- Kč + DPH 


Datum a čas

24/06/2020
09:00 - 13:00h

Místo

online

Přednášející


Josef Donát
partner advokátní kanceláře ROWAN LEGAL
JUDr. Josef Donát, LLM, držitel prestižního ocenění Právník roku v oblasti práva ICT za rok 2014, je vedoucím specializace Právo ICT advokátní kanceláře ROWAN LEGAL. Ve své praxi se dlouhodobě věnuje rozsáhlým projektům v oblasti outsourcingu IT, cloud computingu, ochrany osobních údajů, elektronického dokazování, kybernetické bezpečnosti a dodávek informačních systémů. V poslední době se intenzivně věnuje dopadům nařízení GDPR a eIDAS do našeho právního prostředí a oblasti e-commerce. Vedl týmy například při přípravě smluvní dokumentace pro rozsáhlý outsourcing datových center, implementaci cloudových aplikací v bankovním sektoru, vyjednával zásadní smlouvy pro významného mobilního virtuálního operátora v České republice anebo hned pro dvě ze tří nejvýznamnějších bank v České republice poskytoval právní podporu při určování prvků kritické informační infrastruktury dle zákona o kybernetické bezpečnosti. Je hlavním autorem komentáře k nařízení eIDAS (C.H.Beck, 2017), unikátní publikace Právo v síti: průvodce právem na internetu (C.H.Beck, 2016) a spoluautorem dalších odborných publikací, např. publikace Základy práva informačních technologií (Wolters Kluwer, 2013).

Petr Kuchař
ředitel odboru Hlavního architekta eGovernmentu Ministerstva vnitra
Ing. Petr Kuchař vystudoval Fakultu elektrotechnickou ČVUT v Praze. V roce 1991 začátek podnikání, v roce 1992 spoluzaložil dnešní ABRA Software a.s., jednoho z velkých českých producentů ekonomického software pro firmy a podnikatele. Pracoval na vývoji několika řad sw ABRA v mnoha technických i manažerských rolích, naposledy jako ředitel pro strategické zákazníky. Během podnikání od roku 2007 členem ŘV a později i členem představenstva SPIS (dnes ICT Unie). Zakladatel a vedoucí pracovní skupiny pro Elektronické standardy výměny dat v ICTU, která stojí za českým národním standardem elektronické fakturace ISDOC. Od roku 2010 člen Mnohostranného národního fóra pro elektronickou fakturaci, zástupce České republiky v Evropském fóru pro elektronickou fakturaci. V listopadu 2014 opouští pozice v ABRA Software i ICT Unii a přijímá výzvu náměstka Ministerstva vnitra pracovat v roli Hlavního architekta eGovernmentu. Českou veřejnou správu chce posunout dopředu tím, že spolu s kolegy z odboru Hlavního architekta MV (OHA) definoval prováděcí dokumenty k Informační koncepci ČR, zejména Národní architektonický plán, a díky kompetencím OHA při schvalování výdajů na ICT dle zákona č.365/2000 i usnesení vlády č.12/2020 aplikuje jednoznačný výklad základních principů českého eGovernmentu na všechny projekty ICT, které od února 2020 musí mít jeho souhlasné stanovisko. Problematika elektronické identity a také elektronických identifikátorů fyzických osob patří mezi jeho hlavní profesní témata.

Radek Horáček
vedoucí oddělení na odboru eGovernmentu, Ministerstvo vnitra
Ing. Radek Horáček působí na v rámci Ministerstva vnitra jako vedoucí oddělení na odboru eGovernmentu. Se svým týmem působí jako orgán dohledu nad kvalifikovanými poskytovateli služeb vytvářející důvěru dle nařízení eIDAS. V oblasti elektronické identifikace se podílí na zajištění činností souvisejících s udělováním akreditací a následným dohledem nad soukromoprávními poskytovateli služeb elektronické identifikace. Dále odpovídá za správu a provoz registru smluv či za oblast přístupnosti internetových stránek.

Jan Blažek
Člen představenstva, Bankovní identita a.s.
Jan Blažek, ředitel společnosti Bankovní identita, a. s. je jedním nositelů myšlenky BankID a u zavádění BankID na český trh je od samého počátku. Dříve působil 6 let v Československé obchodní bance jako programový manažer, kde vedl zejména projekty týkající se elektronické identifikace. V pražské pobočce společnosti Accenture se více jak 10 let věnoval projektům v oblasti finančních služeb a telekomunikací.

Filip Haering
Head Of Digital Identity Services, Česká spořitelna
Filip Haering v České spořitelně pracuje na rozvoji digitálních služeb spojených s bankovní identitou klienta, je jedním ze zakladatelů myšlenky BankID v Čechách a zastupuje Českou spořitelnu ve všech přípravách tohoto řešení.

Martin Sládeček
Open Banking Leader, Komerční banka
Martin Sládeček je zodpovědný v Komerční bance za vedení a rozvoj Otevřeného bankovnictví. Jeho hlavními oblastmi zájmu jsou řízení a rozvoj Otevřeného bankovnictví, vyhledávání a vytváření obchodních příležitostí plynoucích z PSD2 a digitální identity v digitálním bankovnictví, a nalézání a vytváření nových hodnot pro klienty v této nové éře bankovnictví. Kromě toho se věnuje evangelizaci souvisejících témat jako jsou otevřená a sdílená ekonomika, sdílené a agregované služby a API, inovace v bankovních a finančních službách, inovační kultura, FinTech, agilní způsoby práce a mnohé další. Před vstupem do týmu Digitálních kanálů Komerční banky, Martin působil mnoho let jako poradce a konzultant řešící výzvy v bankovním a finančním sektoru, inovacích, digitálních kanálech a multikanálových řešeních, marketingu, komunikaci a digitální bezpečnosti například pro Komerční banku (Société Générale), VÚB (Intesa Sanpaolo), ČSOB (KBC) nebo Global Payments Europe. Martin je držitelem doktorátu (Ph.D.) v Systémovém inženýrství a certifikátu v managementu získaných na ČVÚT v Praze, a vedle své kariéry v bankovnictví se ve volném čase věnuje vlastní koučovací praxi.

Jan Tomíšek
Partner advokátní kanceláře ROWAN LEGAL
Mgr. et Mgr. Ing. Jan Tomíšek, CIPP/E se věnuje právnímu poradenství zejména v oblastech softwarového práva, cloud computingu, ochrany osobních údajů, kybernetické bezpečnosti a elektronických transakcí. Vedle působení v advokacii je externím doktorandem na Ústavu práva a technologií Právnické fakulty Masarykovy univerzity, kde pravidelně vyučuje zejména témata softwarového práva a ochrany osobních údajů. Jan je absolventem Právnické fakulty, Fakulty informatiky a Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Kromě práva studoval kybernetickou bezpečnost a management. Je certifikovaným profesionálem v ochraně soukromí (CIPP/E) a držitelem ocenění Právník roku v kategorii Talent roku za rok 2016.

Kateřina Špániková
Manager at regulatory consulting, PwC Czech Republic

Filip Návrat
Business Development Leader - Digital, PwC
Ing. Filip Návrat působí coby Business development leader - Digital v rámci společnosti PwC, kde se specializuje na digitální řešení zejména ve financial services sektoru. Před působením v PwC zastával roli Sales director v rámci divize Enterprise Solutions and Applications ve společnosti AUTOCONT (resp. později Cleverlance), kde vedl dedikovaný tým se zaměřením na enterprise zákazníky a poskytování komplexních služeb v oblasti zakázkového vývoje software a integračních projektů. Filip Návrat se dlouhodobě věnuje oblasti identifikace nových digitálních řešení, nových trhů a aplikaci inovativních konceptů pro zákazníky napříč tržními vertikálami.

Dalibor Hála
Senior Manager, PwC

Partneři konference

Partneři
Mediální partneři

Další akce pořadatele

Kontajnery v praxi
Kontajnery v praxi

15/05/2024

Lindner Hotel Gallery Central, Bratislava / Online

  • Správa kontajnerových klastrov
  • Škálovanie a zabezpečenie aplikácií
  • Naprieč dátovými centrami aj cloudy
Cloud Computing Conference
Cloud Computing Conference

22/05/2024

Hotel Grandior, Praha / Online

  • Public nebo private?
  • Cloud ve veřejné správě
  • Multicloud management
IT mezi paragrafy
IT mezi paragrafy

05/06/2024

Hotel Grandior, Praha

  • Směrnice NIS2 a CER
  • Nařízení DORA
  • Nařízení eIDAS 2.0
Cybernity 2024
Cybernity 2024

20/06/2024

Konferenční centrum City, Praha

  • Kyberbezpečnost
  • Threat intelligence
  • NIS2
  • Panelové diskuse
Cyber Attacks
Cyber Attacks

25/09/2024

Hotel Grandior, Praha / Online

  • Ransomware
  • DDoS útoky
  • Krádeže dat
Bezpečnosť a dostupnosť dát
Bezpečnosť a dostupnosť dát

22/10/2024

Lindner Hotel Gallery Central, Bratislava / Online

  • Bezpečnostné riziká AI
  • Efektívna ochrana a správa dát
  • Ochranu firemnej infraštruktúry
Umělá inteligence v IT infrastruktuře
Umělá inteligence v IT infrastruktuře

13/11/2024

Hotel Grandior, Praha / Online

  • AI v kyberbezpečnosti
  • Automatizace procesů
  • Strojové učení v aplikacích
IT Security Workshop
IT Security Workshop

19/03/2024

Hotel Grandior, Praha / Online

  • Obrana proti kybernetickým útokům
  • NIS2 a ZoKB
  • Případové studie a ukázky
Evidence dokumentů 2024: Připravte se na změny
Evidence dokumentů 2024: Připravte se na změny

07/03/2024

Hotel Grandium, Praha / Online

  • Legislativní změny v evidenci dokumentů
  • Atestace systémů eSSL
  • eDoklady a další projekty DIA
Kontejnery v praxi
Kontejnery v praxi

27/02/2024

Hotel Grandior, Praha / Online

  • Správa kontejnerových clusterů
  • Škálování a zabezpečení aplikací
  • Napříč datovými centry i cloudy
Jak se připravit na NIS2
Jak se připravit na NIS2

05/12/2023

Hotel Grandior, Praha

  • Zákon o kybernetické bezpečnosti
  • Identifikace povinných osob
  • Technický pohled na NIS2
Abacus servery 2023
Abacus servery 2023

19/10/2023

Clarion Congress Hotel Olomouc

  • DDR5 a PCI Express páté generace v praxi
  • A zase nové procesory
  • Nový hardware a RedHat
  • K čemu bude dobré CXL?
  • Případové studie
  • Zástupci výrobců
Kontajnery v praxi 2023
Kontajnery v praxi 2023

26/09/2023

Lindner Hotel Gallery Central, Bratislava

  • Správa kontajnerových klastrov
  • Škálovanie a zabezpečenie aplikácií
  • Naprieč dátovými centrami aj cloudy
IT ve finančnictví
IT ve finančnictví

08/11/2022

Hotel Grandior, Praha

  • Udržitelné IT
  • Kyberbezpečnost
  • Bankovní identita
Atestace systémů spisových služeb
  • Legislativní východiska
  • Řešení Ministerstva vnitra
  • Atestace v souladu s normami
DEPO ve finálním znění
DEPO ve finálním znění

23/06/2021

online

  • Portál občana
  • Pravidla úřadování
  • E-dokumenty na cestách
DEPO v otázkách a odpovědích
  • Datové schránky a el. identifikace
  • Cloud ve veřejné správě
  • E-legalizace
DEPO a spisová služba
DEPO a spisová služba

05/05/2021

online

  • Vývoj legislativy
  • Změny ve vedení spisové služby
  • Atestace systémů eSSL
Bankovní identita
Bankovní identita

21/04/2021

online

  • Bankovní identita v souvislostech
  • Jak se napojit?
  • Případové studie a ukázky
Brunch s Rancher
Brunch s Rancher

31/03/2021

online

  • Open source řešení pro správu Kubernetes clusterů
  • Napříč datovými centry i cloudy
Co přinese DEPO?
Co přinese DEPO?

15/12/2020

online

  • Změny zákonů
  • Atestace systémů spisových služeb
  • Jmenné rejstříky
Zavedení kontejnerové platformy
  • Migrace aplikací na platformu
  • Řešení pro kontejnerové projekty
Endian UTM
Endian UTM

25/06/2020

webinář

  • Klíčové vlastnosti
  • Konfigurace systému
  • Jednotné ovládací prostředí
Od zítra digitálně: veřejný sektor
  • Digitalizace veřejné správy
  • Nesprávný úřední postup
  • Služební zákon a digitalizace
Obáváte se cílených útoků?
Obáváte se cílených útoků?

11/06/2020

webinář

  • Plně lokalizované řešení Bitdefender
  • Pokročilé mechanismy ochrany
  • Technologie HyperDetect ™
Od zítra digitálně: soukromý sektor
  • Elektronické uzavírání smluv
  • Komunikace se zaměstnanci
  • Elektronické podepisování
Elektronická identifikace
Elektronická identifikace

28/04/2020

webinář

  • Principy a úrovně záruk
  • Nové povinnosti od 1.7.2020
  • Ztráta e-identity
Online prodejcem ze dne na den?
Online prodejcem ze dne na den?

22/04/2020

webinář

  • Přechod na online prodej
  • Nastavení obchodních podmínek
  • Nové povinnosti vůči spotřebitelům
Elektronické podpisy
Elektronické podpisy

21/04/2020

webinář

  • Druhy certifikátů
  • Mýty o časových razítkách
  • Vícenásobné podepisování
IT projekt v ohrožení
IT projekt v ohrožení

16/04/2020

webinář

  • Pozastavení projektu
  • Důsledky prodlení
  • Korektní ukončení projektu
Elektronická fakturace a oběh dokladů
  • Pravidla práce s e-fakturami
  • Oběh daň. dokladů v nouzovém stavu
  • Příjem a zpracování došlých faktur
Práce s e-dokumenty v nouzovém stavu
  • Požadavky dle právních předpisů
  • Zjednodušení v nouzovém stavu
  • Práce z domova a na dálku
Právní aspekty nouzového stavu
Právní aspekty nouzového stavu

31/03/2020

webinář

  • Pracovněprávní vztahy
  • Smluvní právo
  • Podpora zaměstnavatelů a OSVČ

Pořadatel

Exponet s.r.o.

Již od roku 2000 se věnujeme event managementu, za sebou máme stovky realizovaných akcí a pěknou řádku spokojených klientů. Stejně dlouho pořádáme odborné IT konference, které si kladou za cíl seznamovat účastníky s novinkami v oboru, případovými studiemi i nabídkou produktů společností.